TOTAL PAGEVIEWS

23 October 2016

37 | Hijrah untuk istiqamah

Assalamualaikum dan selamat malam. 

Contoh dan model terbaik Nadia untuk selalu rasa yakin terutama bab stokin ialah PrincessMeenie .  Bila dekat Johor rasa tercabar dan tergugat tak lah sekuat dekat Kuantan. Tidaklah sampai tahap malas atau nak cabut terus atau apa. Tapi dekat Kuantan Nadia dikelilingi makhluk makhluk yang cantik. Yang em macam Nadia dulu dulu. Yang em boleh selempang tudung atas bahu je. Sinsing lengan baju. Suka bila berjalan pakai kain, kain tu terselak sampai nampak betis. Seronok bila orang tengok 'skin' kita yang terlindung. 

Yaaa tahu berdosa ada perasaan tu. Tapi perempuan mana taknak ?! Semua nak !! Jangan tipu !



Nadia taknak ulas panjang dan tersangat panjang soal semua ni sebab Nadia pun masih merangkak. Risau bila terlalu awal berubah dan bercerita, Allah uji dengan ujian yang lagi hebat. So tujuan nak update cuma nak kata, berubah tak semudah nak kekalkan. Tambah lagi dengan lambakan fesyen dan cara pemakaian zaman sekarang. 

Tapi Nadia sangat bersyukur sebab proses perubahan tu dapat sokongan dari keluarga, Amirul Asyraf dan kawan-kawan. Kawan-kawan? Yaa orang yang paling rapat mestilah housemate. So impak paling besar ialah kawan. Serius sayang sangat Homestay Firdausi !  No judge and serious supportive. Sumpah. 




Ni Majlis Farewell Semester 5 KPTM Kuantan yang dibuat di Gambang Resort. Makin loose pakaian, makin tak ada yang memandang. Makin rasa selamat.

No judge . Just share. I am sorry. Takecare and loveyou. Haha


No comments: