TOTAL PAGEVIEWS

03 November 2016

38 | Nicest Rude Person Ever

Assalamualaikum. 

Orang yang rajin baca blog ni mesti muak dan akan rasa macam em "Eee apa Nadia ni balik-2 buka isu yang lebih kurang sama je." Isu apa? Kawan. Laa kawan je lah. Dahtu nak buka isu family? Family dah bahagia. Isu Amirul? Amirul dah cukup mengujakan. So tak perlu k tak perlu. Hahahaha. Eee yukkssss mengujakan. GELI ! 

Weii korang tak tahu kan betapa blog ni sangat membantu sekalipun takde readers, bilamana Nadia rasa Nadia nak balik semangat yang hilang, Nadia akan buka blog sendiri. Tulisan yang ditulis dengan jiwa, kita boleh rasa apa yang si penyampai cuba untuk sampaikan. Appreciate and thank you for those yang selalu luang masa baca setiap satu atau salah satu tajuk dalam ni. Sorry for those yang rasa blog ni sangat menjengkilkan. Kehadiran anda tidak diminta dan keberangkatan anda sangat dialukan. Huhuhu

Nadia cuba untuk pandang semua benda dari side positif. SEMUA. Tapi tetap, tetap ada je benda terlepas pandang yang tetap nak pandang negatif. Ada je benda benda baru yang Allah tunjuk. Betapa sebab satu mulut boleh rosakkan banyak hubungan, termasuk my relationship with him. Syukur sebab there are no secret between us and we are feel free to talk about anything and everything. 

Semua orang ada pantang. Dan pantang Nadia bila kena tipu. Tipu pulak hidup hidup. HAHAHAHAHA. Sokmo fikir. Bodohnya budak budak ni selama ni percaya je apa kau cakap. Betapa palsu nya perhatian yang kau bagi semata meraih perhatian orang lain. No. Tak ada kompromi kalau Nadia dah kena tipu. Bukan sekali. Dua kali. Berkali kali ! 

Aku tak sabar demi menghabiskan sisa kurang 20 hari ni untuk sabar tabah dan tahan untuk hadap segala macam drama yang kau cuba zahirkan. Sabar nya jadi seorang Nadia ni. Tobak ah ! Membuak rasa ego dan tercabar nya sabar bila dapat tahu. *senyum sinis* Mungkin kau beruntung sikit kot sebab Nadia version kali ni bukan jenis melenting dan mengamuk tak kena hala. So cuma bagi pandangan dan judgement dari jauh je. 

I just can't see your face anymore. Atleast in this short-term. Banyak sangat dah benda berlegar dalam kepala yang teringat-ingat dan muak dengan segala macam agenda.

Yaa. Tak kesah dianggap teruk hanya sebab aku jujur dan kata benda yang fakta kalau nak dibanding kau yang banyak auta dan cuba untuk polos. Aku tak kesah dipinggir hanya sebab aku cuba berterus terang sebab aku percaya. Cepat atau lambat, orang akan nampak the true colours of someone. So biarkan mereka dengan cara mereka untuk nilai. 

I'M THE NICEST RUDE PERSON EVER.

Ira said, "Long, ayat kau tu walaupun bukan untuk aku, tapi aku yang terasa macam aku orang tu" 

So, jangan mudah sangat terasa wahai siapa pun si pembaca. Kecuali kalau betul kau orangnya, tepat lah kena sasaran hati tu. Memang kita yang letak aras sabar tu. Tapi sampai bila nak biar diri terus sabar pada orang yang terang-2 memang cuba cari nahas dengan kita. 

Sorry. 

No comments: