TOTAL PAGEVIEWS

12 June 2015

06

Assalamualaikum.
Bahawasanya kali ni punya pasal birthday hamba. Nurul Nadia Binti Ismail yang dilahirkan waktu maghrib pada 9 Jun 1996 yang lepas. 19 tahun yang lepas. Satu tarikh yang cantik yang tak ramai yang boleh dapat. Bersyukur sangat.

"Nad birthday kau bila?" 
"Kau ingat tahun kau lahir dan kau akan ingat birthday aku"
"Bila tu?"
"9696. Sembilan hari bulan enam tahun sembilan puluh enam"
"Pehhh. Senangnya"

Senang kan? Haah memang senang. Dan hamba jenis manusia susah nak mengingat birthday member, haa itu yang payah. Maka nya jangan lah sedih kalau hamba tak jadi yang pertama wish birthday uol sebab hamba memang liat nak hafal birthday orang ni kecuali keluarga dan buahati. Kawan sepermainan masa kecik si Ecah Kimin hari tu pun boleh g WeChat dia tanya "Cha, birthday kau bila?" "Hari ni lah, 30 May" HAHAHAHA actly dah agak tapi tak yakin. Maaf.

Birthday tahun ni agak hambar tapi its okey. Ada la segelintir yang wish, yang dah lama tak muncul pun tetiba muncul and yang biasa muncul pun tetiba tak muncul-2. Biasa~ Rasanya kali ni punya pendek je. Tak ada apa sangat nak disampaikan. Cuma nak ucapkan terima kasih pada yang dah wish personal, groupchat, moment wechat, Instagram, Twitter and msg. Lastly, Facebook , ye Facebook. Boleh hamba lupa yang hamba ni ada facebook. Hari ni 12hb Jun baru la reply semua. Cuma balas komen yang kenal, yang tak kenal wish, just 'like' je.

Lastly thankyou sangat. Hamba hargai *winkwink*

Blog ni pun dah ada lagu (bila buka blog pakai pc sahaja, bukan di phone) so lepas ni tak payah pelik lagi kalau tetiba viewer blog naik tapi tuannya tak tahu siapa. Nama pun lagi stalker, takkan nak tunjuk muka. Terima kasih untuk semuanya. Salah silap harap ditegur. Bukan didiamkan. Hamba jenis orang yang terima teguran dengan hati terbuka asalkan bukan dengan cara kurang ajar. Hamba tak terima pujian sebab pujian cuma menambahkan kebongkakkan dan riak dalam diri. Puji belakang tak apa. Kutuk biar depan dan tulus ikhlas. HAHA

Bye-2. Jaga diri semua..

No comments: